یه چیزی میگم بت شاید بخندی بهم
شاید اصلا چشاتو باز ببندی بره
یه چیزی میگم فقط در حد گله
اذیت میشم بس که چشمات خوشگله
.
.
.......................
حرفو ول کن .....
ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال میکنید
برچسب: چشمات,خوشگله, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 23:48