عنتر منترای نفهم

خرید بک لینک

Related image

آره حکایت آدمای دور و بر منه...
تا من میام حرف بزنن میگن مشکل خودتونه حلش کنین..
بعد ساعت عا پای صبحت ( ) میشینن و قضاوت میکنن و توهین میکنن ومیبرن و میدوزنو
من فقط لبخند میزنم و نگاهشون میکنم
حرفای ( ) همیشه راسته و حرفای من همیشه دروغ و چاخان و مرموز بازی
اگه ( ) با کسی حرف بزنه عیبی نداره و دلش گرفته و نیاز به صحبت داره
اگه من با کسی حرف بزنم دهنم هرزه و خیانت کارم و...
انگار که من دل ندارم

آقــــــــا اینی که این تو میزنه دلـــــــــه
بهش میگن دل
یه زمانی میگیره . یه زمانی تنگ میشه . یه زمانی هم صحبت میخواد . یه زمانی سرریز میکنه و البته...

یه زمان نه چندان دورم ... دیگه دلش چیزی نمیخواد
نه هم صحبت نه (( زنده موندن))
و همه چی تموم میشه

اون موقعس که خیلیا میتونن حضورت رو درک کنن
البته من معقدم کسی که در زمان حضورت دوست نداشته و

باهات مخالف بوده و دهن چاک و بدون قلب میخوندتت
بعد از مرگت هم عوضی بازیاشو داره و هیچ تغییری نمیکنه
حالا که تک تک همه رفتن من تنها شدم و باید باهاشون کنار بیام
میگذرونیم تا دیگه نگذره
الانم چون کسی نبود که حرف بزنم خواستم بنویسم
کار خوبی... نمیدونم هست یا نه
ولی من اصولا از تغییر خوشم نمیاد همینم که هستم اگر کسی منو میخواد باید با همین اخلاقم بخواد
نمیدونم چرا هرکی به من میرسه میخواد عوضم کنه ...
اگه واقعا منو به عنوان دوست . عشق . هم اتاقی . هم کلاسی . رفیق و

یا هر کوفت و زهر مار دیگه میپذیرین
همینجوری بخوانم چرا علاقه مندین تغییرم بدین ؟؟؟؟؟؟؟

یه زره منطق سرتون بشه نفهمای عنتر منتر اه


برچسبها: یه مشت اوحمق گرفته دورمونو, لعنت به همتون
حرفو ول کن .....

ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30

صفحه بندی