اخم هم بهت میاد...
دمت گرم معروفت هم هنوز داری کهههه ...
ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22
کاشکی عوض کردن زندگی هم به همین راحتی بود
با یه دستکاری کردن کد بخشهایی که نمیخواستیو حذف میکردی و بخش های خودتو اضافه میکردی
آدمایی که میخواستی رو لینک و وارد زندگیت میکردی...
آدمای که نمیخواستی هم ...
ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13
آره حکایت آدمای دور و بر منه...تا من میام حرف بزنن میگن مشکل خودتونه حلش کنین..بعد ساعت عا پای صبحت ( ) میشینن و قضاوت میکنن و توهین میکنن ومیبرن و میدوزنومن فقط لبخند میزنم و نگاهشون میکنمحرفای ( ) همیشه راسته و حرفای من همیشه دروغ و چاخان و مرموز بازیاگه ( ) با کسی حرف بزنه عیبی نداره و دلش گرفته و نیاز به صحبت دارهاگه من با کسی حرف بزنم دهنم هرزه و خیانت کارم و...انگار که من دل ندارم آقــــــــا اینی که این تو میزنه دلـــــــــه بهش میگن دل یه زمانی میگیره . یه زمانی تنگ میشه . یه زمانی هم صحبت میخواد . یه زمانی سرریز میکنه و البته...یه زمان نه چندان دورم ... دیگه دلش چیزی نمیخوادنه هم صحبت نه (( زنده موندن))و همه چی تموم میشه اون موقعس که خیلیا میتونن حضورت رو درک کنن البته من معقدم کسی که در زمان حضورت دوست نداشته و باهات مخالف بوده و دهن چاک و بدون قلب میخوندتتبعد از مرگت هم عوضی بازیاشو داره و هیچ تغییری نمیکنه حالا که تک تک همه رفتن من تنها شدم و باید باهاشون کنار بیاممیگذرونیم تا دیگه نگذره الانم چون کسی نبود که حرف بزنم خواستم بنویسم کار خوبی... نمیدونم هست یا نه ولی من اصولا از تغییر خوشم نمیاد همینم که هستم اگر کسی منو میخواد باید با همین اخلاقم بخواد نمیدونم چرا هرکی به من میرسه میخواد عوضم کنه ...اگه واقعا منو به عنوان دوست . عشق . هم اتاقی . هم کلاسی . رفیق و حرفو ول کن .....ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 27


خدایا ...
حداقل بزار با زندگیمون عشق کنیم ...
شاید باورت نشه ولی منم هستم ...
ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40
ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48