انقدر غمام زیاده اشکام نمیشه جاری
.
دیگه نی حد و مرزی
بین مرگ و زندگی...
همش لم دادم رو کاناپه
ا خستگی
دارم دیوونه میشم
از افسردگی
نمیدونم...یعنی چی زندگی...
ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30